AFRİKA'DA SU KUYUSU AÇTIK / NİJER

katma 12 Şub 2021
görünümler 3 121 480
231

Selamlar arkadaşlar! Bu videomuzda değerli İHH İnsani Yardım Vakfı ile birlikte Nijer'de temiz suya uzak olan bir köyde temiz su kuyusu ve derme çatma sınıflarda eğitim gören kardeşlerimizin daha sağlıklı koşullarda eğitim görebilecekleri bir okulun açılışına vesile olduk. Sizlerin de desteği sayesinde Afrika'daki kardeşlerimizin hayatları boyunca unutmayacağı anılar biriktirdik. Siz değerli takipçilerimize ve İHH İnsani Yardım Vakfına bize bu mutluluğu yaşattığınız için teşekkür ederiz. İyi seyirler.
İHH İnsani Yardım Vakfı'nın 123 ülkede yaptığı yardım kampanyalarını incelemek için internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.
www.ihh.org.tr
trdown.info
Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)
Discord Kanalımıza Katılarak bizlerle fikirlerinizi paylaşabilirsiniz: discord.gg/V3PduMSNd6
Gün Geçirme Videolarımız : trdown.info/drink/PLobVbNmsCgSW8vELyITTpP6Ig9J5FnPXh
Challenge Videolarımız : trdown.info/drink/PLobVbNmsCgSXAaXpryvBt9ZkV-ofPLqG5
Hesap Kimde Videolarımız: trdown.info/drink/PLobVbNmsCgSWh6rXJmbeltnienX_rCSB-
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trdown.info/flow/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q.htmljoin

2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: trdown.info/flow/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg.html
Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
trdown.info/flow/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q.html
Instagram Hesaplarımız:
Resmi Hesabımız: kafalarresmi
Atakan Özyurt : atakanozyurt
Fatih Yasin : fatihyasinim
Bilal Hancı : bilalhanci
Twitter Hesaplarımız:
fatihyasinim
bilalhanci
atakannozyurt

Kafalar
YORUMLAR  
  • Kevser Canbolat

    Kevser Canbolat

    8 saatler önce

    ❤️❤️

  • JinKazama

    JinKazama

    2 gün önce

    Yanlız Fatih gün geçtikçe çocuk yakışıklı olmaya başlıyor he sakallı iyiydi de sakalsız baya yakışıklı olmuş.

  • DEOX

    DEOX

    2 gün önce

    Helal olsun size kafalar

  • osmanlı yadigarı

    osmanlı yadigarı

    2 gün önce

    aferin nen..böyle birşey yapacak tiplere benzemiyordunuz ama...yanışmışım..adamsınız

  • Tour Guide A

    Tour Guide A

    2 gün önce

    Harikasınız hepinizden Allah razı olsun ❤️

  • Dursun Coşkun

    Dursun Coşkun

    2 gün önce

    Allah razı olsun kardeşlerim

    • Dursun Coşkun

      Dursun Coşkun

      2 gün önce

      Gerçekten en hayırlılardansınız aziiiz şerefli kardeşlerim

  • SİPİKER AMCA

    SİPİKER AMCA

    3 gün önce

    🥰🥰OĞLUM ȘAKA MAKA ADAMLARA HELAL OLSUN LAN ALLAH😍 GONLUNUZE GORE VERSİN İNȘALLAH 🥰🥰

  • mehmet tufan aktaş

    mehmet tufan aktaş

    3 gün önce

    Bu nasil amatorluktur hep bir agizdan konusmalar, yardim edecekleri adamlarla dalga gecer gibi konusmalar tavirlar felan nasil bir populizm nasil bir ukelaliktir anlamadim. Adama isim sormadan yok abdurrezzak mi felan ihh da nasil buna alet olmus anlamadim ihh ya da yardim yapmam bunu gordukten sonra.

  • Gönül Kurt

    Gönül Kurt

    3 gün önce

    3:39 ben o pis cüceyle aynı yerde oturmam jdkdndjddmddn

    • Kaan Çelik

      Kaan Çelik

      15 saatler önce

      aradığım yorum

    • Kaan Çelik

      Kaan Çelik

      15 saatler önce

      sjsjsjjs

  • Rıdvan Büyükbayrak

    Rıdvan Büyükbayrak

    4 gün önce

    Bu tarzda video görmekten mutluluk duyuyorum devamını beklerim

  • Berat Kılınç

    Berat Kılınç

    6 gün önce

    Abi size varya hella olsun beee. Ve siz bizim deneme sınavımızda kitaplarımızda çıktınız okulda toplantı salonunda toplanıp imamhatipli sınıflar olarak bu videonuzu izledik. Gerçekten çok gurur verici yaptığınız ve ilerdeki nesiller ve insanlarada örnek oluyorsunuz. İnşallah imkanı olan herkez böyle ülkelere destekte olur,AMA önemli olan büyük bir destek çıkmak deyil kıyafet desteği bile yaparsanız yaparsak bu büyük bir sevaba girer. İnşallah ülkece böyle yardımlarda ve desteklerde bulunuruz. Ordaki her bir insanın tebessümlü olması herşeye bedel. Bir çocuğün gülmesi bile gerçekten çok duygulandım tekrardan helal olsun...🤲❤

  • Doğu

    Doğu

    6 gün önce

    Allah kabul etsin insallah. Ama bu atakani esek sudan gelinceye kadar sopalamak isteyen bir ben miyim nolur susturun onu bi artik 😂

  • HÜSEYİN ALP

    HÜSEYİN ALP

    7 gün önce

    Helal olsun

  • Pınar Taşçı

    Pınar Taşçı

    7 gün önce

    Kafalar sizi çooook seviyoruz

  • Mellow Land

    Mellow Land

    8 gün önce

    03:26 KXMABSKLXÖSJSLSMXJSLX

  • Can Yılmaz

    Can Yılmaz

    8 gün önce

    Bilal abi parayla alamazsın bu duyguları ama oraya parayla gidiliyor abi maalesef :(

  • serkan YILDIZ

    serkan YILDIZ

    8 gün önce

    Diğer sosyal medya fenomeni arkadaşlara örnek olması dileğiyle TEBRİKLER!!!

  • Halil Yılsız

    Halil Yılsız

    9 gün önce

    Atakan kral ya ayni ayni ayni nee 😂😂😂

  • Halil Yılsız

    Halil Yılsız

    9 gün önce

    Ne güzel insanlarsiniz yediğiniz içtiğiniz kazandığınız rabbim bir se bin etsin 👏👏👏👏🤜🤛

  • Yusuf Adıbelli

    Yusuf Adıbelli

    9 gün önce

    Helal beee

  • Kimya Evi

    Kimya Evi

    9 gün önce

    İnşallah benim de en büyük hayalim afrika da çocuklara eğitimler vermek bilim alanında

  • mehmet yol

    mehmet yol

    9 gün önce

    Eliniz boş gitmişsiniz. Keşke yardım toplayıp gitseydiniz.

  • Bir Garip

    Bir Garip

    10 gün önce

    Çok hoş Allah kabul etsin inşallah 😊

  • kaan savaşkan

    kaan savaşkan

    10 gün önce

    16:13 kulaklıkla dinleyenlere saygı duruşu

  • halil türkoğlu

    halil türkoğlu

    11 gün önce

    Fakirlerle eğlenceli vakit geçirmek he

  • Rukiye Kayalak

    Rukiye Kayalak

    12 gün önce

    2:08

  • ali kerim

    ali kerim

    12 gün önce

    bu tür videolarınızı saatlerce izleyebilirim lütfen bu tarz videolar gelsin diyenler +1 lütfen

  • Volkan Özcan

    Volkan Özcan

    13 gün önce

    Helal olsun size ellerinize sağlık

  • Büşra Esentürk

    Büşra Esentürk

    14 gün önce

    Gözümden yaş geldi, çocukların o suyu gördüklerinde ki çılgın mutlulukları paha biçilemez. Allah sizden ve sizin gibi yardımseverlerden razı olsun. 😢

  • Ert Çlk

    Ert Çlk

    14 gün önce

    O Beğenmeyen 3200 kişinin zihniyetini merak ediyorum doğrusu

  • Musa Yildirim

    Musa Yildirim

    15 gün önce

    slm fatih cok güzel birsey yapmisisniz allah razi olsun
    ama sana ricam bak sen diyorsunya bazilari lotus yapragini tanimiyor
    tahminime göre türkiyeden aldin bu elestiriyi ama düsün bi yani simdi yanlis anlasilmak istemem
    buralardan insanlar öyle yorumlarsa afrika bölgelerinde direk aylar sonra veya seneler sonra
    soruldugunda adam hatirlamaz ama derki birinin boynunda hac vardi yani keske takmasaydin gittiginde selamlar

  • gece kılınç

    gece kılınç

    15 gün önce

    yo pardon sjsjsjssj

  • Ayse Dağdönderen

    Ayse Dağdönderen

    15 gün önce

    8.sınıfım ve SON VİRAJ diye bi kaynak var onun denemesine girdim veeeee DİN KÜLTÜRÜ dersinde bu soru çıktı gerçekten bakabilirsiniz bildiğiniz fotoğraf filan koymuşlar kafaların

  • Ceren Taner

    Ceren Taner

    15 gün önce

    İzlerken duygulandim.. cok guzel kalbiniz var cok..🥺💘

  • Utkuu77

    Utkuu77

    16 gün önce

    Abi size yemin ederim ki Deneme sınavında sizi gösterdi

  • Enes Batur

    Enes Batur

    16 gün önce

    ABİ HELAL OLSUN BENDE YAKINDA GİDECEGİM 😏

  • İlyas Kahraman

    İlyas Kahraman

    16 gün önce

    Allah' razı olsun sizden hayır yapmak kadar güzel bir şey varmı onlarca garibanın yüzünü güldürdünüz Rabbimde sizlerin yüzünü hep güldürsün

  • gazi durmuş

    gazi durmuş

    16 gün önce

    Cidden helal olsun şu insanların yüzündeki umut sizinde böyle hayırlı şeylere girişerek bütün insanlığa umut oluyorsunuz helal olsun 🥺

  • ben bilmem

    ben bilmem

    16 gün önce

    Su kuyusunun derin olanini actirmak lazimmis, yoksa yeraltindaki ceset yada tuvalet artiklari gibi icme suyunu zehirleyen seylerin karismis oldugu suyu yanlislikla cikarabilirme ihtimali yüksekmis , gercek su kuyusu en az 400 Metre derinlikten cikariliyormus ve suyu en az 10 sene bitmiyormus...Su derinden ciktigi icin temiz oluyormus...

  • Murat karavasar

    Murat karavasar

    17 gün önce

    Allah sizleri cennetinde mukafatlandirsin kardesler

  • Neslihanla Eğlence

    Neslihanla Eğlence

    17 gün önce

    Geçen okulda deneme olduk deneme de sizin bu videonuzla ilgili soru vardı

  • Aynur Sincar

    Aynur Sincar

    17 gün önce

    Bilalin scott ekinindenim demesi

  • erdogan ukuş

    erdogan ukuş

    17 gün önce

    🙏

  • müco türkmen

    müco türkmen

    18 gün önce

    Ulan sizin gibi adamlara helal olsun bunu kimse yapmaz kralsiniz

  • özlem rengi

    özlem rengi

    18 gün önce

    15.15 teki şakayı atakan abinin çölde ir gün gecirme videosunda da yapmıştı 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Eslem Can

    Eslem Can

    18 gün önce

    Çok teşekkür ediyorum sizleree benim de hayelim rabim banada nasip eylesinn🤲💫

  • Samet Bayır

    Samet Bayır

    18 gün önce

    Allah yapmış olduğuz hayırı kabul etsin inşallah

  • EN İYİ GAMER FURKAN

    EN İYİ GAMER FURKAN

    18 gün önce

    abi din dersinde yardımcı olduğunuz için denemede sorunuz çıktı bu fotodan

  • Emre KILIÇ

    Emre KILIÇ

    19 gün önce

    Bu videoya niye dislike atılır mesela?

  • KAROGLAS

    KAROGLAS

    19 gün önce

    Abi girdiğim bir deneme sınavında Din kültürü bölümünde bu video hakkında bir soru çıkmıştı

  • BERAT DEMİRHAN

    BERAT DEMİRHAN

    19 gün önce

    ya abi sizin bu yaptığınız videoyu adamlar din sorusu yapmış

  • GamerTürkish YT

    GamerTürkish YT

    19 gün önce

    Gecen de deneme sinavinda din kulturu yerinde sen vardin

  • Mustafa Koyun tv

    Mustafa Koyun tv

    19 gün önce

    Siz onların susuzluğunu giderdiniz inşallah rabbim de sizin mahşeedeki sıkıntınızı giderecektir Allah razı olsun tebrikler

  • H.Yakar

    H.Yakar

    19 gün önce

    Adamsınız be kafalar.
    Atakan hariç😂😂😂

  • Ayşe Berfin sulu

    Ayşe Berfin sulu

    19 gün önce

    Abi son viraj denemesinde din kültüründe bunu sordular

    • Emine Özen

      Emine Özen

      18 gün önce

      Aynen yaa çok hoş 🌼💫🌼

  • YUSUF BAHADIR KARA

    YUSUF BAHADIR KARA

    20 gün önce

    Bugün denemede sizi sormuşlar ordan geldim aynı olanlar +1

    • Emine Özen

      Emine Özen

      18 gün önce

      Evet ben de . Zaten yorumlayın çoğu ordan gelmiş. 😅💫🌼

  • kadir vs

    kadir vs

    20 gün önce

    Bu olay bizim denemede çıktı helal olsu valla

    • Emine Özen

      Emine Özen

      18 gün önce

      Aynen bizde de çıktı 🌼🥰💫

  • Emine Özen

    Emine Özen

    20 gün önce

    8. sınıfım ,bugün deneme çözerken din kültürü sorusunda siz çıktınız, iyi örnek olarak iyi bir örneksiniz..❣️✨👍🏻

  • sucukluekmek

    sucukluekmek

    21 gün önce

    Bugün bir deneme sınavına girdik turkeçedeki bir soruda bu video vardı atakana bir baktım gulcektim az daha sinifta

    • sucukluekmek

      sucukluekmek

      21 gün önce

      Bizimkiler de hocada

    • sucukluekmek

      sucukluekmek

      21 gün önce

      Discord un varsa veriyim atarsın ordan

    • sucukluekmek

      sucukluekmek

      21 gün önce

      Cevap anahtarını atabilir misin

    • sucukluekmek

      sucukluekmek

      21 gün önce

      Boludayim

    • sucukluekmek

      sucukluekmek

      21 gün önce

      Varsa atsana discorttan

  • Özcan Gökce

    Özcan Gökce

    21 gün önce

    Abi bugün LGS Türkiye geneli bi denemede din kültürü bölümünde bi soruda siz varsınız♡

    • Emine Özen

      Emine Özen

      18 gün önce

      Aynen bizde de vardı 🌼💫💫

  • Tydruls Timer

    Tydruls Timer

    21 gün önce

    Abi bugünkü deneme sınavında Din kültürü bölümünde sizi sordular :D

  • HÜSEYİN SELMAN ÖNEN

    HÜSEYİN SELMAN ÖNEN

    22 gün önce

    Allah razı olsun 🌹🙏 bende gitmek isterim sizin vesilenizle insAllah

  • Muhammed Halil Durmuş

    Muhammed Halil Durmuş

    22 gün önce

    Lan bugün kursda denemeye girdim türkçe sorususunda sizin resminiz vardı

  • merve tatar

    merve tatar

    22 gün önce

    Çok sıcak ve cana yakın insanlar

  • Aynura Kurt

    Aynura Kurt

    23 gün önce

    Keyifle ve mutlulukla izledim birazda ağlamaklı oldum Emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ederim 👏👏

  • Ayhan Hezer

    Ayhan Hezer

    24 gün önce

    İ❤️H❤️H❤️

  • Erol Maden

    Erol Maden

    24 gün önce

    Helal olsun kafalar

  • Avww Ahaba

    Avww Ahaba

    24 gün önce

    Şımarık zuppeler adam gibi konuşun davranin

  • Aşkının Lezzet Mutfağı

    Aşkının Lezzet Mutfağı

    24 gün önce

    Merhabalar sevgili Kafalar Bilal, Fatih ve Atakan benim çocuklar sizi uzun zamandır videolarınızı izliyorlar bende videolarınızın çoğunu izledim akşam son videonuzu Beyrut ta bir gün geçirmek izledim ve çok gurur duydum ne güzel işler yapmışlar deyince benim çocuklarda sizin bu videonuzu da izlettilet ve çok duygulandım ve gerçekten çok gurur duydum sizlerle Allah yolunuzu açık etsin. Bir gün ALLAH İnşallah banada nasip eder böyle yardımlar yapmayı👏👏👏💕🧿

  • سيف جان

    سيف جان

    25 gün önce

    Bazı insanlar denizlerde yüzerken bazilari ise içmek için bile su bulamıyorlar gelipte biri bana adaletli dünya demesin

  • Zeynep Gedik

    Zeynep Gedik

    25 gün önce

    filistin videonuz gibi bu videoda duygu dolu ve farkındalık yaratabilecek bir video olmuş. bu tür içeriklere devamm

  • Grand Türk

    Grand Türk

    25 gün önce

    Helal olsun size be çok mutlu oldum sizi gibi güzel insan kaldığı için 🙏

  • çağrı çelik

    çağrı çelik

    25 gün önce

    Atakan abi ben çağrı dayım senin motor ehliyetini yapmıştı adı mustafa

  • Ibrahim Mustafa

    Ibrahim Mustafa

    26 gün önce

    Selam olsun kardeslerini dusunen genclerimize.
    mutluluk paylasmakla zenginlesir.(zenginlik satan islam ulkelerindeki .Burda gordugumuz mutluluk ladar,mutlu olduklarini goremiyoruz.mutluluk samimiyetle oldugun gibi gorun gorundugun gibi olmaktaymis elindekiyle sahip olduguyla mutlulugu neseyi yakalayanlara selam olsun.Genclerimizi de teprik ederiz.

  • Talha Zengin

    Talha Zengin

    26 gün önce

    Kardeslerim Allah mübarek eylesin niyetiniz halis olsun 🌹♥️

  • Selim Kasapoğlu

    Selim Kasapoğlu

    26 gün önce

    Sbi sizin valorant e sports takımınız mı var varsa ben valorant ı iyi oynarım haberiniz olsun

  • Ayşe Koca

    Ayşe Koca

    27 gün önce

    Helal olsun

  • PLAYFUND AND LESSON TEXEKİ

    PLAYFUND AND LESSON TEXEKİ

    27 gün önce

    BÖYLE Bİ VİDEO YA NEDEN DİS LİKE ATILIRKİ

  • MR.Şehmus

    MR.Şehmus

    28 gün önce

    18:43 Fatih'in sağ tarafındaki keko hüseyin

  • İbrahim Talıblı

    İbrahim Talıblı

    28 gün önce

    Ne gözəl insanlarsınız

  • cihat kurt

    cihat kurt

    29 gün önce

    Çok hoş olmuş

  • Ş.A

    Ş.A

    29 gün önce

    Helal size

  • Abdulkadir Kurt

    Abdulkadir Kurt

    29 gün önce

    Abi lütfen beni ekibiniz alabilir lütfen en büyük

  • Serra EREN

    Serra EREN

    Aylar önce

    Adamsınız be

  • Aslinur Bugdayci

    Aslinur Bugdayci

    Aylar önce

    ❤️❤️❤️❤️❤️

  • Esra Mertgenc

    Esra Mertgenc

    Aylar önce

    helal olun be

  • Archive - Live

    Archive - Live

    Aylar önce

    21:04 atakana bakın qwıehnqı9ueon

  • Hakan Koçer

    Hakan Koçer

    Aylar önce

    inanç ve fikir özgürlüğünün olduğu bir ülkede Halis bayancuk hoca kendi inanç ve esaslarını anlattığı için 3000 gündür cezaevinde tekli hücrede hapsediliyor. Zulme sessiz kalırsan zulüm seni de içine alır.

  • Deniz Yilmaz

    Deniz Yilmaz

    Aylar önce

    18:51 çocuğun Fatih’e bakislari..

  • KEMAL ERKAN

    KEMAL ERKAN

    Aylar önce

    harika video 👏👏👏👏

  • cabir Affan

    cabir Affan

    Aylar önce

    Düşüncesinden dolayı bir insanı suçsuz yere yargılamak ne kadar adaletli Halis Bayancuk Hoca 3000 gün oldu zülum devam ediyor.

  • eNes Topuz

    eNes Topuz

    Aylar önce

    Halis Bayancuk Hoca savunduğu bazı düşüncelerinden ötürü şuan haksız yere 3000 gündür tutuklu. Farklı algı oluşturmak için atılan iftiralar söylemler medya eliyle yayılmakta. Bu yapılan muamelenin hukuka aykırı olduğunu düşünüyorum....

    • Rustambeyli A.

      Rustambeyli A.

      Aylar önce

      ingilis köpeğidir o

  • Şerafettin TOPUZ

    Şerafettin TOPUZ

    Aylar önce

    Halis Bayancuk Hoca 3000 Gündür tutuklu. Üstelik hakkında hiç bir delil olmamasına rağmen.
    Mazlumlara yapılan zulümlere daha ne kadar sessiz kalacağız

  • Tek tabanca tv

    Tek tabanca tv

    Aylar önce

    Süper

  • Soylu 44

    Soylu 44

    Aylar önce

    3000 Gündür tutuklu kalan Halis Bayancuk hoca hakkında hiç bir delil olmamasına rağmen haksızca tutuklu.
    Biz bugün mazlumlara yapılan zulümlere ses çıkartmazsak yarın bir gün bu zulüm bizi de içine almazmı?
    Unutmamak lazım ki ;
    "Zulme sessiz kalan,
    zulmü yapan gibidir. "

  • Y ASLANPAY

    Y ASLANPAY

    Aylar önce

    Halis Bayancuk Hoca İslam dini apaçık bir şekilde insanlara anlattığı için 3000 gündür tutuklu Bu zulme bir son verin artık Sizlerde zulme sesiz kalmayin. Sizde zulme uğrayabilirsiniz.

    • Y ASLANPAY

      Y ASLANPAY

      Aylar önce

      @Rustambeyli A. Maşallah ne kadar terbiyelisiniz.

    • Rustambeyli A.

      Rustambeyli A.

      Aylar önce

      ingilis köpeği o

  • hak arayışı

    hak arayışı

    Aylar önce

    Halis bayancuk hoca 3000 gündür tutuklu bu mağduriyetin son bulmasını istiyorum

  • Mehmet Yeşilkaya

    Mehmet Yeşilkaya

    Aylar önce

    Allah razı olsun hem güldürdünüz hem mutlu ettiniz. O kardeşlerimizi de bizi de 🤗

  • Yusuf Gunes

    Yusuf Gunes

    Aylar önce

    Tam.3000 gün sevdiklerinden ayrı bırakılan sevenlerinden hele hele özellikle oğlundan ayrı bırakılan Halis Bayancuk hocaya özgürlük diyoruz

  • Derya Özaraz

    Derya Özaraz

    Aylar önce

    Halis bayuncuk hoca tam 3000 gün oldu haksız yere hepsedilmiş vaziyette bunu yapan adalet sistemini kınıyorum.